tisdag 1 mars 2016

När äntligen min huvudvärk har börjat lugna sig så har jag blivit förkyld... Var bered på att bli sjuk nu när jag varit borta så länge. Men de gör de inte roligare för de. Fick ont i halsen i slutet på förra veckan och sen igår gick det över till en rinnande näsa så nu väntar jag bara på att jag ska må dåligt i kroppen med typ. Känner att jag börjar få förkylnings huvudvärk nu... Suck! Men klarade mig i alla fall i 3 veckor innan jag blev förkyld och de tycker jag är bra!

Det går bra på jobbet och har som sagt jobbat i 3 veckor nu. Än klarar jag det bra, men man vet ju aldrig när man kommer upp i fler timmar.

Jag har börjat gå och prata med en för att få hjälp med min sorg över att vara ofrivilligt barnlös. Det känns bra att gå ditt. Hon är duktig och det är lätt att prata med henne. Det känns inte så stelt som hos min vanliga kurator. Har varit där två gånger än så länge. Tyvärr är det ganska dyrt, men man vad gör man inte för att må bra så man kan få barn? 

Annars händer det inte så mycket hos oss... Jag dricker örterna dagligen och hoppas på att det ska fungera...


Nu ska jag se klart filmen innan jag ska köra och hämta killen. 

Ingen dag är som den ska, inte fören du/ni är här hos oss<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar