torsdag 17 oktober 2013

Fick pappor om remisen till läkaren i måndags! Nu är vi på G! känns väldigt bra! Massa blodprov och annat som ska lämnas av oss båda och efter det så blir det ett gemensamt besök där de berättar vad de kommit fram till och vilken metod som behövs för att vi ska kunna få vårt efter längtade barn. (Log med hela ansiktet när jag skrev de sista fem orden, det brukar jag inte gör) <3

Du kan inte välja allt som händer i dit liv men det är du om väljer hur du ska hantera det!


Kokade potatis så att det skulle räcka till mig i kväll, älsklingen när han kommer hem och till mig i morgon på praktiken.... tappade alla utom två i vasken... Tack för det televerket!
Gud vad tiden går fort! I morgon har det gått sex veckor av min praktik tid, alltså halva tiden! undrar var all den tiden tog vägen :S

Om ca 8 veckor och en dag så tar jag examen!!! I tisdags var det exakt 2 månader kvar! Längtar!! Inte till att vara arbetslös, men till att vara klar med skolan!!

Just nu känns det bra<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar