tisdag 22 oktober 2013

Helgen!

Det har varit en underbar helg!
Kusin tjejkväll på lördagen men god mat och trevligt sällskap!
Söndagen blev det Ullared med älsklingen! Den var en trevlig och mysig tur som verkligen behövdes. Tyvärr blev den dyr, men hade inte förväntat mig mycket annat!

Lördags kom diskussionen om barn upp... Mina ögon tårades och jag gjorde allt för att inte börja gråta, men när min syster tittade på mig kunde jag inte låta bli, det bara brast. Mina systrar har vetet det sen tidigare men inte mina kusiner. Men berättade det eftersom jag brast i gråt.
Jag försöker vara stark, jag försöker se framåt, jag försöker se att det ska lösa sig. Men det är svårt och ibland brister det. Jag är inte perfekt, men denna bördan hade jag klarat mig utan.

En tår faller ner för mig kind..
En tår fylld av känslor...
Känslor som måste ut...
Men som vägrar lämna mig...
En tår fylld med känslor som visar vem vi är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar