tisdag 9 februari 2016

Snabb uppdatering!

Jag har fått mina linser och testat dem. De känns okej i ögonen men jag ser inte med dem, så ett par med annan styrka är på väg i stället. 

Jag slingade håret i torsdags, i en lite röd/brun nyans. De syns där i mot inte så mycket. Jag ser det och killen ser det men det flyter väldigt bra in med håret då jag har lite liknande slingor i mig själv. Så nästan gång kanske jag ska ta lite mer färg. Men de var ju förta gången så bättre att ta de lugnt!

Var med mina två kusiner och den enas lilla son på Emporia och handlade i fredags. De var trevligt och mysigt! Det ända jag handlade där i mot var mat! 

I helgen har killen varit sjuk så vi har inte gjort så mycket...

MEN igår var det dags för mitt läkarbesök. Han tycker jag ska ta det lugnt så jag har fått börja jobba idag på 2 h per dag. Så är sjukskriven på 75 % fortfarande. Detta ska jag vara i 2 månader. Så hej då ekonomin där... Men jag försöker se det positiva i det hela, med att jag har möjligheten att ta det lugnt och må bättre innan vi är uppe i 100%.

Sen var jag och hälsade på jobbet och pratade med chefen. Det kändes bra att vara där och kul att hälsa på alla. 

Ut över det så har min mens fortfarande inte kommit.... 

Just de ja! De ringde igår och ville komma och fixa vår toalett på torsdag. De var på tiden! Men kunde de inte kommit förra veckan, när jag ändå var hemma? Aja vi har löst det så de kommer efter jag slutat jobba!

Nu ska jag fortsätta att ha ont i huvudet! 
Kommer skriva i veckan hur det känns att börja jobba igen. Men just nu fixar inte mitt huvud att sitta vid datorn.

Orken att kämpa vidare! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar