fredag 3 juli 2015

Ingen tid

Fick tydligen inte boka in en tid fören mina sju sjukdagar var slut. Så får ringa igen nästa torsdag för att få prata med en läkare. Kunde ju bokat in mig hos en läkare nästa torsdag redan nu tycker jag... Men men, bara att ringa igen. Är rädd att läkaren inte anser att jag behöver sjukskrivas.... 

Rann tårar ner för kinderna många gånger igår. Ögonen svullna idag och jag vill gråta hela tiden. Men ska iväg om en stund så tillåter mig inte att gråta. Men det är svårt, spärren jag burit inom mig släppte igår. Vilket var otroligt skönt. Men nu måste jag försöka att hålla tillbaka lite för att klara av dagen idag.
Vi ska till svärföräldrarna om ett tag och jag har bara vetat att det kommer ett barn dit, men igår kväll fick jag veta att det kommer tre.... Jag fick ångest och panik och ville bara gråta. Klarar inte av att träffa så mycket barn just nu. Men vi har redan tackar ja.... Så jag biter ihop och tar fram det där leendet som de flesta av er nog känner igen. Leendet som döljer ens sorg för alla andra men som inte dämpar kriget inom en. 

För dig/er<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar