onsdag 19 oktober 2016

För trött för att skriva!

Ja, de blir dåligt med uppdatering här! Jag är bara så trött så jag orkar inte. Sen har vi gjort en hel del sen förra inlägget och de tar på energin. Men här kommer ett kort inlägg!
Bebis mår bra och hon hade nästan fixerat sig igår sa barnmorskan! Hon ligger lite snett till vänster med huvudet, men hon är på rätt väg! Hon busar runt massa där inne och jag ler så fort jag känner henne röra på sig!

Vi har hunnit vara i Ullared och shoppa lite. Vet att bebis kanske inte ens är född till den förste december men jag har köpt en pixi julkalender till henne!
Sen har vi hunnit vara i Danmark för att fira svärmor som fyllde 55. Vi sov även över där. Jag har hunnit fika med killens kusin och en vän till dem. Jag har hjälpt killens farmor att flytta (okej jag höll bebisen till hans kusin som med hjälpte till). Vi har gått klart förlossningskursen. Helt klart värt att gå! Killen har gått en kurs för pappor. Jag har varit två gånger på simning. Vilket är riktigt skönt! Känner sig där i mot extremt tung när man går upp ur vattnet! Vi har hunnit handla skötbord och igår va vi hos mina föräldrar och åt middag och passade på att ta med spjälsängen hem. Jag har varit hos tandläkaren och  va ganska rädd att de var många hål eftersom jag kräktes så mycket. Men de va inga hål! Jag blev glatt överraskad! Där i mot så har jag någon skada på min lagningar (tror jag de va) så jag kommer få en ny tid i början av nästa år när bebis är ute så de vågar röntga mina tänder för de vågade de inte göra nu. Mycket bra tycker jag, vill inte utsätta henne för de i onödan! Sen har vi säkert hunnit med mer, men de kommer jag inte på just nu!

Nu ska jag återgå till min film innan jag somnar med datorn i famnen!

Bara för att jag är gravid har jag inte glömt min kamp, den tar fortfarande på mig och kommer alltid finnas med. Man glömmer inte allt man gått igenom och ord kan fortfarande såra även om de egentligen inte va illa menade. Jag är lycklig som har lyckats bli gravid och som känner min sötnos röra sig, och jag håller tummarna för alla er som fortfarande kämpar att ni med får känna denna känslan av att bli förälder på ett eller annat sätt!

Jag älskar dig mitt lila busfrö i magen mer än ord kan beskriva och jag längtar dagligen tills jag ska få träffa dig<3<3<3 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar