söndag 23 oktober 2016

Sammandragningar

Satte mig i soffan för att äta frukost innan och fick precis som mensvärk fast ändå inte. Trodde först jag fått i mig gluten eller något igår så att det var därför, för det kändes som om jag skulle bli riktigt dålig i magen. Men det var det inte. De kändes lite som precis innan jag får min riktigt kraftiga mensvärk, de gjorde ont i höfterna, lite i magen, i ryggen och ner mot benen. Antar att det var en sammandrag som jag fick känna på. Hade ju något liknande i början eller mitten av graviditeten men bara typ tre gånger och inte lika kraftigt. Blev faktiskt lite nervös här hemma! Sambon är inte hemma heller och de är inte så lätt att veta vad det är. Men min gissning är att det var en sammandragning. De ska ju tränas inför förlossningen. Men jag blev ändå nervös! Bebis blev helt lugn där inne, men efter typ 25 minuter när det hade lagt sig och försvunnet så började hon röra sig för fullt. Känns bra i alla fall! 


Mitt älskade lilla hjärta där inne<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar