onsdag 13 november 2013

Alla prover är inlämnade och lappen är skickad så nu väntar vi på att få en tid för vidare kontroll. Gud vad allt ska ta tid.. Men bara det blir bra i slutendan.. Mina förhoppningar är att få veta vad det är som är fel innan jul... Så vi får väl se om den önskan slår in!

4½ vecka till examen! 12 dagar kvar på praktiken, examensarbetet och två skolveckor! Sen är jag klar! Sen är jag arbetslös!? Det var ju inte bra!!

Ibland rinner bägaren över...
Man kastas hit och dit, man gör si och så, man gör saker för andra, man stressar och mycket mer. Men ibland blir det en droppe för mycket och då är det skönt att få ett utbrott. Även om jag känner mig ganska känslolös för tillfället och har gjort det ett bra tag...

Men vi får se, försöker att inte ge upp än! 

------------------------------------------------------------------------------

Fick hem boken Nytt bröd här om dagen. Har än så länge bara gjort ett bröd där ifrån men den är verkligen att rekommendera! Det blev väldigt gott och jag har saknat ett gott bröd! Min pojkvän blev även glad då han i vanliga fall blir dålig av det glutenfria mjölet. Men nu kunde han ta några skivor han med. Även han gillade brödet och det ser ut som vi kommer ha hemma backat bröd så ofta som möjligt nu! Väldigt bra! Gott och trevligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar