fredag 22 november 2013

Skolan!

Har en vecka kvar på praktiken!? Vad hände!? Tyckte jag precis började, undrar var tiden tog vägen? Tänkte när jag började att det skulle bli väldigt långa 12 veckor på praktiken. Men nu sitter jag här en vecka innan jag slutar och undrar vad som hände. Jag trivs jätte bra och vill inte sluta, hade mer än gärna haft jobb där. Trivs som fisken i vattnet! Men tyvärr på fredag är det att säga hej då och tacka för min tid där. Men fått fyra timmars jobb i december där så kommer tillbaka en kort runda i alla fall!

Vet ni vad?? Jag tar snart examen! Bara en vecka på praktiken kvar, inlämning av examensarbetet och redovisning av det och sen är jag klar!!! Examensarbetet börjar bli klart, fått det rättat i onsdags och vi vet nu vad som saknas. Ska träffa gruppen i morgon och skriva på det. Alla ska ha letat och funderat på saker till i morgon så att vi kan sammanställa det. Jag har en bok bredvid mig och de andra skulle jag ha hämta sen jag kom hem idag för att gå genom dem. Men ska först blogga klart och sen får jag väl hämta dem. Hoppas att det går bra i morgon och vi slipper tjafs! Alla vänder sig till mig då jag blivit ”ledaren” i gruppen. Jag har INTE utnämnt mig till det. Men någon måste väl vara den som styr och får de andra att följa efter och se till att de gör sin del. Sen är det ju viktigt att ha någon att hacka på och jag har blivit utnämnd till denna personen. Härligt! Eller inte... Men jobbet blir gjort och sen är vi KLARA!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar