fredag 22 november 2013

Ladies Night!


För er som inte sätt de, ni har verkligen missat något! Det var väldigt bra och alla var jätte duktiga! Helt klart något jag vill göra om!
Innan vi åkte dit så kom mina två systrar, min mamma, min brors flickvän, min moster, mina två kusiner, min mormor och min morbrors fru hit. Så tio pers var vi här innan och hade det trevligt med en väldigt exklusiv middag! (burger king) Men i vilket fall som helst var det väldigt trevligt och jag hoppas alla hade lika trevligt som jag hade!
Vi hade väldigt bra platser och vi såg scenen suveränt bra! Men vi såg också ner till de som satt och åt och vid det ena bordet var det en kille som serverade och han bjöd verkligen på sig själv! Han var en del av showen tyckte vi! Han dansade medan han dukade av och damerna som satt vid bordet dansade med han och såg väldigt lyckliga ut! Han gjorde nog deras kväll!

Denna kvällen behövde jag! Det var trevlig sällskap med mycket skratt och det var en väldigt bra show!

Här är lite bilder!






2 kommentarer:

  1. Ja det var en underbar och härlig kväll som vi gärna gör om <3<3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det verkligen! Bra, för det gör jag gärna med! :P <3<3<3

      Radera