söndag 17 november 2013

Snabb uppdatering!

Snabb uppdatering!

Kommer skriva mer sen men hinner inte riktigt med, så det kommer i veckan, så nu blir det en snabbis version av vecka!

Van tävling på jobbet i torsdag! Fick present kort på 200 kr på espressohouse! Fick även beröm av chefen att jag är snabb i fingrarna och duktig! Alltid kul att höra! (sitter på kundservis och jobba med daterna hela tiden, fall ni undrade vad hon menade med fingrarna.)

Ladies night i fredags med Mamma, mina två systrar, min brors flickvän, min moster, mina två kusiner, min mormor och min morbrors fru. Blev en underbar kväll! Helt fantastiskt och jag hoppas vi ska dit igen! Tack Mamma för att du ville dit! Behövde detta. de var suveräna allihopa!

Idag mysdag med pojkvännen, bakat scones till frukost, bakar nu pizza och siraps limpa. Gått en lång promenad och sen blir det bingolotto! Väldigt mysig dag!

Grannen knakade på innan... de hade fått vår post så hon kom in och lämnade den. (min pojkvän och grannen heter likadant) Jag skiner upp och ser att vi fått vars ett brev från läkaren och blir jätte glad och öppnar det med förväntan!
Den var där i mot kortvarig... Brevet lödd i kortfattade mening så här: Kära par! Vi har ca tre månaders väntetid, ni kommer få tid skickad till er.

Jag bara känner hur all glädje lämnar mig.. Ungefär februari kommer vi få tid och då få veta vad som är fel och varför jag har så jävla ont... Jag ville verkligen veta innan jul... Kände hur jag bara sjönk och tårarna kom.. i februari är det ett år sen jag ringde och bad om hjälp för att jag hade ont...
Känner mig bara tom... varför ska jag aldrig få må bra? är det så mycket begärt att få veta vad som är fel...
En kort och mild beskrivning av hur jag mår och känner...


Detta var en kort beskrivning av veckan och jag hoppas jag hinner utveckla den mer! För er som inte var på ladies night, så gå ditt nästa år! Det är värt det!

Nu ska vi baka ut pizzan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar