söndag 27 september 2015

Hinner inte med!

Denna veckan har gått i 190! Kort och gått har vi haft budkrig på huset vi ville ha. Tyvärr fick vi inte det.... Igår flyttade vi till sommarstugan vi nu ska bo i ett tag framöver. Väldigt skönt med ett "eget" ställe! Vi har inte hunnit packa upp men vi har fått hit allt i alla fall, Så här är saker precis överallt. Men uppackning får det bli i morgon. I mellan allt detta har jag även varit hus kiropraktikern, örtmedicinerna och kuratorn. Sen har vi haft strömavbrott, varit på bebis mys hos syrran, hjälpt mormor och morfar och massa annat. Jag har inte riktigt hängt med i mitt eget liv denna veckan  och det märker jag nu. Jag kände nu när vi såg film hur jag blev mer och mer ledsen. Jag tror jag landade nu efter all stress....
Tänkte ta två minuter på FB innan jag kryper ner och inser att de var en dum ide. Hela FB kryllar av folk som gillar eller delar något med barn, reklam på barnsaker, graviditets test och ägglossnings test... Tror jag väljer att inte gå i där i morgon... Inte direkt det jag behövde...
Känner mig nerstämd och ledsen, efter en vecka med en himla massa att göra. Nästa vecka måste jag tillåta mig att ta det lugnt och bara vara....
Försten fick jag blombud från jobbet i tisdags! Riktigt trevligt att få, det sken upp ens dag! De trodde jag verkligen inte jag skulle få, så jag var lagom förvånad när blombudet ringde och frågade om jag var hemma.Jag bara : Till mig?
Haha hon hördes glad i luren i alla fall. Nog van vid att personer inte vet de ska få blommor.
Men nu ska jag krypa ner och sova... Hoppas på att känna mig gladare i morgon är jag gör nu!

Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar