tisdag 1 september 2015

7 år tillsammans!

I Söndags hade killen och jag sju år tillsammans! Det har varit sju år med många upp och ner gångar. Men jag älskar han och vi ska ta oss igenom denna kampen tillsammans.
Vi har även varit förlovade i sex år, men vi får väl se om det blir något bröllop i framtiden.
För att fira våran dag (vilket inte är så lätt när man inte har eget boende) så körde vi till stranden och gick en promenad. Sen körde vi till mina föräldrar och sa hej och hämtade kvittot till min dator och sen körde vi in till Siba för att lämna in den. Denna gången var de en trevlig säljaren som fixade ner ett program som acer har kommit ut med som ska lösa problemet med min musplatta. Han skrev även allt på kvittot så om jag får problem igen så var det bara att visa kvittot så skickades den iväg! Toppen! Men nu verkar den faktiskt fungera så de är riktigt bra!
I vilket fall som helst så tog vi sen med restaurang mat med hem och såg en mysig film på kvällen. De blev en bra dag!

Till min Älskling!

Ingen kan göra mig så galen som du. Ingen kan få mig så arg!
Men ingen annan kan heller få mig att skratta när när ilskan tittar fram!

Ingen mer än du kan trösta mig när sorgen tar över!
Ingen mer än du kan få mig att känna mig så älskad!
Ingen annan mer än du!


Jag älskar din min skatt<3<3<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar