onsdag 2 september 2015

Örter och akupunktur

Var och fick nya örter i dag. Hoppas på att min mage gillar de nya bättre än de gillade de förra. Han tittade även på min svanskota idag. Han sa att någon sort inflammation eller något var där. Men de var lätt att fixa med ett par nålar. När han tryckte för att hitta var de gjorde ont så började jag nästan gråta, de gjorde jävligt ont! Men jag fick tre nålar där (de gjorde lika ont!). Fick även nålar på benen och händerna med. Trodde inte jag skulle kunna sitta i bilen sen. Men de gick bra! Gjorde inte alls ont! Har inte suttit på någon stol eller liknande sen så får se hur de känns senare. Men än känns det bra. Så nu hoppas jag att det verkligen blir bättre!
Fick veta att min temperatur är lägre än vad den ska vara. Tar och kollar den var morgon nu. Så hoppas den höjs snart, så kanske jag kan sluta att vara iskall om fötterna när jag vaknar på morgonen!

För dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar