lördag 28 september 2013

8

Satt och räknade här om dagen att det är sju saker fel på mig, har då räknat alla vitaminbrister som en. Måndagsexemplar! Japp, de var så vi kom in på det. Kom där i mot på igår att jag missat en sak. Så alltså 8 saker som är fel på mig!? Jo, men jag känner mig ganska normal!?

Som tur är inget av de livs farliga vilket jag är väldigt glad och tacksam för!

Undrar där i mot när läkaren ska höra av sig? Har tusen frågor och noll svar... ringde i måndags men de hade inte ens fått in informationen från läkaren som gjort undersökningen... Förhoppningsvis hör de av sig i början på nästa vecka.

Vi kom igång med examensarbetet idag, väldigt skönt att ha börjat och jag tror detta kan bli bra! Så länge vi får ett godkännande att vi får använda oss av detta så att vi kan börja.

Känner lite att jag är frånvarande ifrån mig själv. Kan man säga så? Känns som jag i mellan åt bara går på autopilot. Jag vågar inte tänka så mycket på Pco och framtiden. Känner mig lite

tom inför framtiden ärligt talat. Har svårt att se fram emot något, känns bara tomt när jag tänker på framtiden... Det är jobbigt och svårt, har alltid kunnat se fram i mot saker. Men jag ser inte fram i mot något.

Pojkvännen och jag diskuterade att åka till USA nästa höst om vi inte har fått barn tills dess... och om vi har pengar så klart. Att ha något att se fram i mot. Visst hade det varit kul, men tja de var allt typ.

I mellan åt känns allt bra och som jag/vi fixar detta. I nästa stund vill jag bara gråta. Jobbigast är det när folk runt om en pratar om barn, graviditet och frågar om det ändå inte är dags för oss snart. Samtidigt känner jag mig tom som om jag har get upp.

Ingen sa att livet skulle vara lätt...

Don't forget to smile, when you feeling down.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar