fredag 27 september 2013

Helg!

Hur glad kan man egentligen bli för en bulle? Tja, jag blev i alla fall väldigt glad! Så fort det ska fikas så glöms jag... Men idag hade chefen köpt bulle till mig med! Tyckte det var riktigt snällt att hon kom ihåg med mig! Bullen var från espressohouse men märket var friends of Adam. Väldigt god var den!

Både soluppgång och solnedgång har varit otroligt vackra de senaste dagarna. Fantastiskt vackert att titta på!

Läste min mammas blogg innan och fick en himla nostalgi (heter det så?). Hon beskrev våra härliga fredags kvällar när vi var små med mat framför teven och vars en cola flaska med sugrör i och hela familjen var samlad. Det var härligt det! Lite komiskt för jag satt och berättade om dessa kvällar för min pojkvän här om dagen.

Nu ska jag sätta mig ner och läsa igenom till arbetet i morgon...ja, vi pluggar helger för att hinna med examensarbetet. Sen blir det film! Det är trots allt fredag!

Trevlig helg alla!

2 kommentarer: