tisdag 24 september 2013

Måndagsexemplar!

Japp! Det är vad jag är, ett måndagsexemplar!
Alla kan ju inte vara fredagsexemplar, vad hade det varit för intressant med det?

Efter en vecka då livet inte sätt så ljust ut och jag har varit väldigt självkritisk (kommer jag fortsätta med) så känns det lite bättre nu. Det känns inte bra och jag kommer aldrig acceptera allt fullt ut. Men det känns lite bättre och jag har nog börjat acceptera vissa saker med mig själva som bara är som de är. Men nu vet jag i alla fall varför. Säger inte att jag gillar det för de alltså...

Men livet är inte lätt och kommer då aldrig bli! Det är kanske sant som det säg, ingen kan älska dig fören du älskar dig själva? Nja, de går vi inte in på.

Lagar mat och tittar ut över havet medan jag skriver, underbart vackert!
Mitt huvud och jag kommer inte riktigt överens, den har fått för sig att den ska göra väldans ont. Tror de är min rygg och nacke som har övertalat den...


Glöm inte att det är okej att vara ledsen då och då...
Kan man inte vara ledsen och må dåligt...
Kan man inte vara glad och må bra heller!




2 kommentarer: