onsdag 18 september 2013

Alla dagar är inte...


Alla dagar är inte lyckliga och i bland är det skönt att bara få vara!

Har varit hemma i dag, har behövt det. Det kommer nog ta ett tag att smälta, men det har varit skönt att bara få vara. Regnet har smattrat mot ruterna idag, något som jag tycker är lugnande att höra. Har suttit och lyssnat på detta en stund idag och sätt hur det har droppat på vårt vita bord som står på balkongen. Tycker det är lugnande och avkopplande att både se och höra. Hösten är nu här och det börjar bli kallare. Jag hade hoppats på att regnet skulle smattrar mot rutorna nu när jag ska gå och lägga mig, men det ser inte så ut. Det känns mer okej att vara ledsen när det regnar än när solen lyser. Vet inte riktigt varför, men det känns bara så. Jag har en underbar utsikt från vår balkong, jag ser ut över havet och kan se den underbara solnedgången och himlen skifta färg desto längre ner solen går. Det är härligt att kunna sitta och njuta av utsikten när man behöver rensa tankarna.

Jag är glad att jag har något som inte alla har, jag har en underbar familj som stöttar mig i allt, jag har även en underbar pojkvän som allt finns där, jag har även fantastiska vänner som också finns där. Jag är tacksam att jag har detta stödet, vad skulle jag ha gjort utan alla er? <3

2 kommentarer: