tisdag 26 augusti 2014

Idag är en annan dag...

Får du ibland känslan av att du behöver gråta fast det just då inte har hänt något? Jag fick det idag på vägen hem från jobb... Antagligen var det all stress som släppte, men tyvärr kunde jag inte gråta för skulle in och handla och nu går det bara inte....
I vilket fall som helst var det en lång dag igår... jag mådde jätte dåligt men var ju tvungen att jobb och sen var det apt efter det. Som tur var mådde jag bättre idag men är fortfarande snorig och hostar i bland. Känner mig även sjuk i andningen och i kroppen. Men det är bara att kämpa på......

Från de ena till det andra, harsvårt att först att min ena bror ska flytta hemifrån och dessutom flytta ett par timmars bilfärd hem ifrån med... Konstigt! Han är ju trotts allt liten (20 år och lång som ett hus men ändå!) Jag hoppas i alla fall att han kommer trivas och ha det så bra och att han kommer och hälsar på! kram till dig!<3

Alla kolleger är nu tillbaka på jobb och det känns bra. Även nästan alla barn är tillbaka. Det är full rulle nu och vi kommer ha en del förändringar på avdelningen och det känns bra! Håller tummar och tår att det blir ett en bra höst och vinter på jobb men även privat!

1 kommentar:

  1. Visst e det konstigt att han redan e 20 år och ska flytta :) Går säkert bra för honom. Kram

    SvaraRadera