onsdag 13 januari 2016

Varit på arbetsförmedlingen / Massage

Var på arbetsförmedlingen i måndags och det tog ca 5 min. Jag har fått ett intyg på att jag är inskriven och sen behöver jag inte göra mer eftersom jag redan har ett jobb. Hon höll med mig att de var en konstig regel att man måste skriva in sig hos dom. Men nu är det i alla fall gjort. Så nu har jag 0 kr i månaden! Känns bra att man är sjukskriven och måste oroa sig över pengar samtidigt? Det gör ju verkligen så att man mår bättre! Men nu har jag i alla fall skyddat min sjukpenningsgrundande inkomst för framtiden. Nu hoppas jag på att få börja jobba lite smått i februari för annars blir det tufft ekonomiskt snart.

Igår var jag och fick massage och hon kollade även på min svanskota då. Men enligt henne så är det inte själva svanskotan som jag har inflammation i utan en annan muskel. Som hon gissar på har kommit från mitt bäcken som  varit snett och sen då när jag blev skrapad. Så enligt henne är det inte själva svanskotan som jag har problem med. Så fick nålar på några ställen så får vi se om det hjälper, fick även några övningar jag inte får glömma att göra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar