söndag 9 augusti 2015

Datorer....

Som om inte livet är komplicerat som de är... Dator bara hänger sig och jag får inte lämna in den förren vi återställt den... Då måste allt vara med i orginal förpackningen. Vi trodde vi visste var allt är men nu hittar vi inte lådan... Tror inte jag ska ha en dator.....
Ut över det så är min mobil mega seg och den är inte ens ett år...
Ut över de så är de lite annat med....
Jag ger upp och äter burger king i flytt röran i stället!

Solig hälsningar i livets röra!

Uppdatering: kl 20:15

Återställt datorn... Nu kan jag inte gå ut på Internet fast jag har Internet, jag kan inte få hem virusprogram och den hänger sig konstant... Älskar min dator....
Det ända positiva är att vi har hittat kartongen. Min bror var snäll och letade bland flyttlåderna som vi hunnit ställa hos mina föräldrar och lyckades hitta den där. Tack ska du ha! Du rädda min kväll! Utan den får jag inte lämna in datan.

Go kväll på er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar