onsdag 30 december 2015

God Jul!

Har haft en liten paus nu över julen så jag önskar er alla en god jul! (lite efter)
Jag var ju väldigt nedstämd sist jag skrev och det höll i sig hela den helgen, men börjades kännas bättre under söndagen sen. Så nu är det på rätt väg igen!
Jag hade en mysig jul med släkten. Den var fin och trevlig! Men som för alla barnlösa var även julen tuff... i år hade vi två sötnosar som gick och kröp ronder hela kvällen. Det var mysigt och roligt och de är så de ska vara. Men samtidigt var och är det väldigt tufft att se. Man tänker ju på att man själv med borde ha fått ha det så ett par jular nu... Så när jag kom hem på kvällen så var jag ledsen och mådde skit dåligt igen. Men de var jag beredd på att jag skulle göra. Men de tar på en så klart....
Jag hoppas att julen gick bra för er andra barnlösa! <3 Och att ingen av oss ska fira jul som barnlösa nästa år!

Utöver detta har det varit en trevligt jul och vi fått det hemtrevligt här hemma, skruvat ihop de sista möblerna idag.
Köpte tvättmaskin i mellandagarna och självklart så läkte vattenlåset i badrummet. De kom och kollade på det dagen efter vi anmält det så de var snabbt! Tyvärr behövde de ringa en rörläggare för att få byta det... skulle inte blir gjort fören efter nyår. Men de ringde minsann idag och sa att de kunde komma! Så nu är de fixat! Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar