torsdag 31 december 2015

2016, Vi börjar om!

Så känns det i alla fall!

Antagligen efter som vi börjar året med att bo i ny lägenhet i en ny stad och ha ny bil. Vilket gör att det känns som vi försöker börja om lite, vilket jag tror vi behöver.



Jag kommer inte göra några löften för jag kommer aldrig kunna hålla de ändå. Men jag kan hoppas från djupet av mitt hjärta att vi kommer få barn under 2016. (Förstår så klart om vi blir gravida sent på året så blir det inte förrns 2017 vi får barn, men ni förstår vad jag menar!) Jag hoppas att barnet/barnen mår bra och att allt kommer gå bra!

Lite jag ska göra/ska på 2016
  • Möhippa
  • Två bröllop
  • Fylla 25 år...
  • Bli utförsäkrad
  • Kontakta arbetsförmedlingen 
  • Förhoppningsvis börja jobba (tog beslutet här om dagen, efter ett samtal med killen, att jag ska försöka gå tillbaka till mitt gamla jobb, för det är där jag passar in. Fungerar det sen inte så kommer jag söka nya jobb omedelbart)
  • Gå på examensfest
  • Fortsätta med örterna
  • Om inte örterna fungerar så ny IVF under hösten
  • Beroende på barn situationen så boka resa utomlands (hoppar med enorm glädje en resa så länge vi lyckas få barn! Men om inte så tror jag den behövs...)

Saker jag hoppas på under 2016
  • BLI GRAVID
  • FÅ BARN
  • Att smärtan i svanskotan försvinner (gärna de i äggstockarna, livmodern och de märkena jag har börjat få på mina ben som gör ont med. (små märken men hemska och gör ont i mellan åt) men till en början med så svanskotan)
  • Att jag mår bättre
  • Att jag orkar bli jag igen
  • Att nära och kära mår bra

Har säkert missat hälften av allt jag tänkte på innan idag men men så kan de vara. 

Jag går in med hopp och tro på ett bättre år 2016. Jag hoppas livet vänder till det bättre nu och jag ska försöka göra mitt bästa för att det ska bli så med. Jag kommer ha dåliga dagar och jag kommer ha bra dagar... Om livet är en berg och dalbanna i vanliga fall så är den 100 gånger värre när man kämpar för något!

Jag hoppas att vi kan lämna 2015 bakom oss som det sista året som barnlösa!
Nu börjar vi om!!!!

Jag önskar er alla ett gott nytt år! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar