torsdag 17 december 2015

Wallmarks

Var ju hos Wallmarks igår. Det gick bra och fick nio nålar i svanskotan och i ryggen. Han undrade även om jag varit stressad och mått dåligt den senaste veckan och det har jag ju... Han kunde se det på hur min temperatur hade legat... Jag skulle försöka att stressa mindre och ta det lugnt. Det trodde jag att jag skulle kunna göra efter de fixat badrummet idag.... Men nä....Tar och berättar mer om det sen....
Jag undrade om jag skulle göra någon ändring i kosten som att till exempel äta mindre socker då  det blivit en del cola och choklad de senaste veckorna.. Men de behövde jag inte! Utan tvärtom så var det nästan bra för mig för sockret göra att kroppen tror de är goda tider så de var bara att fortsätta dricka cola och äta choklad! Jag blev väldigt glad kan jag ju säga! Fört just nu behöver jag min läsk och choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar