torsdag 10 december 2015

Trött

Idag fick jag min mens... Wallmarks gissade att den skulle komma idag efter hur min temperatur och ägglossning varit. Han hade helt rätt. Så jag vaknade med en jävla huvudvärk som började redan igår så jag var bered på att mensen skulle komma. Mensvärken är helt okej. Men tog två Alvedon för huvudvärken innan och tror de var tur för började göra ganska ont i magen innan de började verka. Men är trött och känner mig totalt slut i dag. Det är sista gången på drejningen idag men jag orkar verkligen inte... Tråkigt för skulle göra färdigt idag. Men måste se till mig själv först. Har inte gjort mer än startat en diskmaskin idag. medan jag igår packade upp en hel del kartonger. Men nu har jag varit i gång hela veckan och känner att jag måste få ta det lite lugnt. Så de blir soffan idag.

Var på mitt jobb igår och hälsade på. De hade planeringsdag så där var inga barn. Kändes helt okej att vara där, saknar ju det lite så klart! Men det känns bra att jag inte ska vara tillbaka än. Men hoppas på att kunna börja jobba i februari igen, var det nu än blir.

Men nu ska jag hämta en cola och äta massa chips!
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar