söndag 13 april 2014

Söndag!

Kan ju meddela att febern är borta och jag har lite lite lite bättre röst idag än igår. Men jag hostar mycket mer idag och jag håller på att kräkas av min underbara hosta! Näsan rinner fortfarande om inte mer än den gjorde igår. Blir inget jobb för mig i morgon och jag vill inte säga det men antagligen får jag ställa in det på tisdag. Skulle fira mig då... Men jag tror inte det blir jobb på tisdag heller och dessutom verkar pojkvännen ha blivet smittad av mig...

Men till något annat! Jag sover bokstavligt talat aldrig ensam! Visst somnar jag ofta själv men killen kommer alltid hem sen. Jag sov själv en gång i vår föra lägenhet när han var på svensexa, men det var på sommaren och inte så mörkt då. Men denna helgen har han varit och fiskat så jag har varit själv hela helgen! Jag är ganska rädd av mig när det kommer till att sova själv, har liksom aldrig behövt det. Har en storfamilj och alltid någon som varit hemma och sen flyttade jag direkt ihop med min pojkvän. Men det gick över all min förväntan faktiskt! Jag var inte rädd och allt har gått bra (om vi hoppar den biten om att jag har/är varit sjuk!)! Ganska stolt över mig själv faktiskt, fasat in för denna helgen länge och den gick bättre än jag trott. Vet inte om det är för att jag känner mig trygghär eller för att jag är "vuxen" nu. Men i vilket fall som helt så har det gått bra och han är på väg hem nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar