lördag 12 april 2014

Vecka 15

Jo, veckan kom och gick lika fort igen...
Inte snällt... Var ju förkyld föra veckan och helgen men mådde bättre sen så jobbade igen i måndags. I onsdags hade jag små ont i halsen och visst har min näsa varit snuvig hela veckan men det är ju inget ovanligt. Men i torsdags kväll började jag få riktigt ont i halsen och min röst började försvinna. Men jag gick och jobbade i fredags ändå... Gick hem tidigare då jag verkligen inte mådde så bra. Nu sitter jag här hemma med huvudvärk, feber, rinnande näsa, halsont och ingen röst och en jävla hosta som nästan får en att kräkas. Tack så mycket!!! Hade varit kul att få vara frisk nu...  men nä inte jag, kör allt nu så jag slipper det resten av året eller? Just nu är jag okej, alvedonen gör nytta  och jag är för uttråkad för att sitta i soffan hela tiden men har ingen energi att göra något annat. Så nu sitter jag här och försöker få ner lite honungste för att se om min hals kan bli bättre....

Kan ju medla att ingen läkare har hört av sig om något över huvudtaget...Tråkigt vill ha svar på allt nu tack!!!!! Men jag väntar snällt lite till då...

Nu ska jag se om jag lyckas skriva ner berättelsen jag berättade för barnen i torsdag vid bordet på jobb... Den måste varit någorlunda bra för de bad mig berätta den igen direkt efter och de ville höra den igår igen. Så nu ska jag bara komma ihåg vad jag sa...

Men först får jag nog snyta mig för 3000 gången idag... Trevlig helg alla! Hoppas ni har det bättre än jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar