tisdag 10 mars 2015

...

Jag lånar killens dator idag för att försöka skriva. Min gör total återställning, den har kommit 1% på 6 timmar. Detta går bra! Tror jag får köpa ny....

I vilket fall som helst så fick min kusin barn igår kväll. Fick sms av de underdagen med en söt liten bild på den lille pojken. Jag önskar de all lycka och jag är väldigt glad för dem.
Men vad tom jag blev... Hade så mycket jag tänkt göra när jag kom hem idag, men jag tappade all lust. En kompis ringde och jag pratade med henne och så, men tyckte det var skit jobbigt... Ville bara gömma mig och ha det tyst och mörkt. Men självklart kunde jag inte göra det... vi har inte pratat sen vid nyår se de var väl kul på sitt sätt att prata. Men min energi och lust är på botten.
Jag är glad för alla sötnosar som är om kring mig och jag är jätte glad för familjerna. Men det är tufft att vara barnlös när det droppar in bebisar överallt.Allt jag vill är att gråta men mina tårar har låst sig... Jag vill skrika men jag orkar inte... Jag vill boxas på boxningssäcken här hemma men jag har ingen energi till det. Vad har jag/vi gjort för att förtjäna detta???
Jag kan inget mer hoppas på att nästa IVF fungerar....


2 kommentarer: