tisdag 24 mars 2015

Konstig fråga

Detta kanske är en konstig fråga men jag testar ändå. Är det någon som har haft annorlunda mens eller mer smärtor efter en skrapning?
Det är så att min mens har varit annorlunda de två gånger som jag har haft mens efter skrapningen. Visserligen har jag haft mindre mensvärk än innan, men jag har fått mer ont i äggstockarna under resten  av månaden.  Exempelvis har jag ont/ känner av i mellan åt i höger äggstock när jag har tampong. Sen när jag är kissnödig i mellan åt eller när jag kissar så gör det ont/känns i äggstockarna. Är det någon mer än jag som har upplevt detta?


Förresten kan jag vara dålig med inlägg just nu, då jag har dålig motivation till att starta datorn.


Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 
Eller som jag har börjat säga: Den som väntar på något gott väntar för evigt....

2 kommentarer:

  1. Jag som alltid haft kraftiga blödningar med mycket värk fick lite mindre efter skrapningen. Jag har haft mer ont också mellan mens. Men de har inte hittat något innan. Nu tror jag det är endon som jag har känt av. För vissa kan de en bli värre av hormoner och graviditet. Det har det blivit för mig. Tampong kan jag inte använda längre. Får ont i hela bäckenet. :-/
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns skönt att höra att det är fler än jag som känner så här. Även om det är tråkigt och fel att någon ska behöva känna så här alls... Hittade inget om det när jag sökte. Tror också att det är min endometrios som har blivet värre... Har vi det inte jobbigt som det är? Måste vi ha detta över oss också?....

      Kram

      Radera