torsdag 12 mars 2015

Gårdagen!

Igår var en bra dag! Jag fick en ny dator som jag verkligen tycker om men något annat gjorde mig mycket gladare! Det är så att killen har sökt ett jobb för ett tag sen som han sen varit på intervjuer och allt för. Men vi har väntat och väntat på att de ska höra av sig, hade fått veta att resultatet skulle komma i måndags. Men till sist så mejlade kille igår och frågade hur det blir. Fick svaret att han kunde ringa upp dem. Vilket han gjorde, HAN FICK JOBBET!!!! Så sjukt glad!!!! Avtalet skrivs på måndag!! Anledningen till att de inte hört av sig tidigare var för att de tog besluten ca 1 timme innan killen mejlade. Om nu allt går som det ska med uppsägningar och kontrakt så börjar han om ca 4 veckor! Sen kommer vi ha varje kväll tillsammans  och varje helg! Han kan vara med på allt och vi behöver inte förklara hela tiden att han blivet inbeordrad igen!! Nu är det dagtid som gäller!!!!!! Undrar om inte jag är gladare än han ärligt talat ;)

Älskar dig killen min <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar