onsdag 17 juni 2015

Bristningsgränsen

Känner att min bristningsgräns är nära. Jag har stängt in mina känslor de senaste veckorna för att orka med och nu känner jag att det rinner över. Jag är trött hela tiden men kan inte somna om kvällarna. Mitt tålamod som annars är väldigt bra är nu på noll och jag känner mig irriterad hela tiden.  På Fb syns bara bilder på barn, texter om barn eller så är det gravidmagar som hela tiden läggs upp. Många av mina gamla vänner är gravida eller har precis fått barn. Vissa har till och med fått två barn.... Men här sitter jag barnlös och vet inte ens om jag kommer få barn.
Jag pallar inte just nu! Jag vill ha semester nu!!! Jag har sex arbetsdagar kvar och sen är det min tur att gå på semester! Jag ser verkligen fram i mot det!


Drömmen om dig/er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar