tisdag 2 juni 2015

Här går det undan!

Ja, ibland får man se till att sätta lite fart! Vi har fått tag på en mäklare som kommer och värderar lägenheten på torsdag. Sen på måndag så har vi möte med banken för att se om vi kan få lånelöfte.
Vi måste ha lånelöfte för att veta om det är lönt att titta vidare på hus och vi måste veta vad lägenheten är värd fall vi ska sälja den. Så bara för att vi gör allt detta betyder inte det att vi ska köpa huset! Vi ska se hur det känns på söndag och sen får vi ta det där i från. Kanske är det så att det blir budgivning innan vi ens fått klartecken från banken. Vem vet! Eller så känns det inte alls bra och vi väljer att hoppa det!
Det återstår att se!

Idag var jag hos syrran och sötnosen till systerbarn! Han är så söt!!! Det kändes inom mig när han sken upp som en sol och skrattade när mamma kom nära han eller han såg henne om han inte gjort det på en liten stund. Den glädjen och lyckan han utstrålade var så fin och underbar. Det stack inom mig för det finns en chans att jag aldrig kommer att få uppleva den känslan. Det var och är tufft....

Jag få väl gå och städa lite... (kolla FB, Hemnet och lite sånt)

Leende som gör att man smälter <3

2 kommentarer:

  1. Jag läser din blogg varje dag och uppskattar den mycket!! Är i samma situation som dig men har precis testat minus på 6 e insättningen. Ville bara delge dig att jag läser då jag aldrig kommenterat förut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Vad trevligt att höra! Tack så mycket! :)
      Jag vet att inga ord hjälper men jag beklagar så hemskt mycket. Inte rättvist att vi är barnlösa och inte ens när vi kämpar kan vi få barn. Har ni bestämt hur ni ska gå vidare i er kamp?
      Jag håller tummarna att det snart är er tur!

      Mvh Somenros

      Radera