onsdag 24 juni 2015

Visning och lite annat

I måndags hörde mäklaren av sig att det var ett par som ville titta på lägenheten innan de åkte på semester. självklart tyckte vi det gick bra, så igår var de och tittade på lägenheten. Mäklaren sa att de hade varit positiva och verkade gilla den mycket. Så nu hoppas vi att de läger ett bud, men vet ju att de är på semester ett tag nu. Men hoppas de lägger ett sen. Sen hoppas jag visningen vi ska ha i helgen går bra och att det kommer någon som är intresserad. Håller tummar och tår!!!!

Från det ena till det andra. Igår kväll hade jag väldigt ont i huvudet och mådde väldigt illa. Höll på att kräkas av att bara röra mig! Hemsk! Lyckades i alla fall sova i 8 timmar i natt gentemot 3-4 timmar de senaste två nätterna. Mår bättre idag, men kan känna huvudvärken ligga och gno i backhuvudet.

På jobbet är det ganska lugnt just nu, en himla massa att göra, men ändå okej. Man behöver inte stressa i sönder sig. Jag har bara två dagar kvar sen går jag på semester!!!!! Längtar!!!!!!

En sak som tar i mot att läsa är att en av mina gamla vänner skrivet att, dottern är meningen med livet.... Jag förstår att hon tycker det och att hon skriver ut det. Jag hade känt lika dant, så jag tycker inte hon har gjort fel.
Men självklart mår man ju dåligt när man läser det och känner att man själv aldrig kommer få den där meningen med livet....

Längtan efter min mening med livet<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar