torsdag 25 juni 2015

Fokusering

Jag flyr min barnlöshet i den mån jag kan för tillfället. Men som jag skrev för några dagar sen så har det börjat komma i kapp. Jag har fokuserat på hus och lägenheten för att kunna fly. Just nu känns det som jag går på tusen nålar för att klara sista dagen på jobb. Jag är tung i huvudet och det känns som jag tryckt in för många känslor där. Jag har bara en dag kvar och sen är det semester i fem veckor. Skönt! Känns som jag kommer ramla ihop när jag kommer hem i morgon. Som om alla känslor kommer ramla över mig. Men då får de göra det. Det är okej att må dåligt och vara ledsen.
Jag ska till psykolog/kurator om en vecka och jag ser verkligen fram i mot det. Att få prata av sig och bara har någon som lyssnar. Ser verkligen fram i mot det. 

Om någon vecka så ska jag börja med örtmedicinerna, hoppas verkligen att det fungerar! Jag är beredd att testa allt som kan tänkas hjälpa oss i denna kampen. 

Där är ett par till som ska komma på visning, de kommer i början på nästa veckan. Känns skönt att det är fler som är intresserade. 

Hade så mycket jag skulle skriva men jag har totalt hjärnsläpp, kommer inte alls ihåg vad det var för något. Men i vilket fall som helst så tänkte jag ta ett litet uppehåll från internet under min semester. Jag kommer inte gå in och blogga. Men man vet aldrig ett inlägg här och där kanske det blir. Men det är inte säkert. 
Så om jag inte skriver på ett tag fram över så önskar jag er alla en underbar sommar och all lycka till i er kamp om framtiden! 


Min/vår dröm!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar