torsdag 11 juni 2015

livet i 190

De går lite fort här måste jag ju säga. Ska försöka göra en kort beskrivning av de senaste dagarna.
I söndags var vi och tittade på huset och vi tyckte om det. Så i måndags ringde vi mäklaren om vår lägenhet och bestämde att skriva papperna på tisdagen och sen fotografering på onsdagen. Så i måndags så gick vi tidigare ifrån våra jobb för att hinna till banken och få lånelöfte. Sen var det hem och städa! och då menar jag verkligen städa! Allt skulle vara kliniskt rent till fotograferingen. Så under tisdagen var det hem från jobb och fortsätt städa, köra till mäklaren, köra och köpa blommor och sen hem och fortsätta städa. Onsdag upp tidigt för att killen skulle ha bilen så han kunde hinna hem till fotograferingen. Så jag fick ta bussen. Sen vi fick man ju göra det sista av städningen under morgonen. Vi fick beröm av mäklaren för att vi hade gjort det så fint, ställt undan så det var perfekt att ta bilder, fina blommor och sånt. Kul att all städning var värt det! Sen somnade vi på soffan en runda på kvällen, totalt slut! Ut över allt detta så vaknade jag i måndags och kände mig så förkyld och mådde inte alls bra. Näsan rann och halsen värkte. Men de var bara att köra på för att hinna, så nu sitter jag här förkyld (men ändå ok) och trött som in i! Sen har det även börjat budas på huset vi vill ha, men vi får en visning till på söndag. Även två andra par skulle kolla på det då med. Sen måste vi ju sälja innan vi köper så finns en risk att huset glider oss ur fingrarna. Men vi får helt enkelt vänta och se. Kunde se bilderna från vår lägenhet för en stund sen. Riktigt fina! Väldigt nöjd måste jag ju säga! Hoppas lägenheten kan komma ut till försäljning så snart som möjligt!

På lördag ska vi på en visning i ett annat hus och sen på söndag är det visning i de vi tittade på förra söndagen och sen ska vi direkt där i från till en annan visning. Sova får jag göra en annan dag!

Jag är så slut och trött så jag knappt vet vad jag ska göra. Läst lite bloggar på mobilen och tänkte kommentera sen, men jag har verkligen inte orkat. Har i alla fall lovat att beställa go life armband till min mamma och mina två systrar så det måste jag göra idag.

Idag gick även killen på semester... själv har man två veckor och en dag kvar... Sen börjar han två veckor efter mig med! Var är rättvisan i det!? Men men han får njuta av ledigheten för mig med!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar