fredag 6 maj 2016

Sol!

Ja, ute lyser solen och ser riktigt mysig ut! Men här sitter jag under en filt och fryser! Men men så kan de vara!

Blivit lite svårt att skriva då jag har och haft en väldigt irriterande huvudvärk de senaste dagarna som vägrar ge med sig.. Huvudvärken gör illamåendet värre och sen går det bara runt i en frustrerande cirkel!
Men i morgon ska vi till mina föräldrar, så hoppas på fint väder så jag kan få lite sol! Hos dom gör det inget om man ser ut som om man inte orkar stå och kräks lite då och då. Så lättare att vara där en ta en tur i parken här, ser nog inte så trevligt ut om jag står i parken och kräks! Tänkte vi skulle ta en kort promenad igår. Men jag mådde verkligen inte bra så de blev inget av de...

Men i vilket fall som helst så skulle jag sms:a Wallmarks i onsdags för att säga om nålarna hade hjälpt. Han ringde upp mig efter att ha läst mitt sms. Han frågade om vi var säkra på att där inte var tvillingar inne eftersom enda gången han inte kunnat hjälpa någon med illamåendet är när där varit tvillingar. Men nix där är en sötnos i magen och inte två. Han bad så hemskt mycket om ursäkt för att han inte kunde hjälpa mig. Men det är ju inte hans fel att det det inte fungerar på mig! Han tyckte i alla fall att vi nog inte skulle göra fler behandlingar så fall eftersom de inte verkar hjälpa och då skulle vi inte slösa pengar på det heller. Men skulle höra av mig under helgen för att se om det blivit en fördröjd effekt av nålarna. Än har jag inte märkt något av de i alla fall... Han bryr sig i alla fall om sin kunder och det tycker jag är viktigt!

För övrigt händer det inte så mycket här hemma... Jag ser på tv och sitter i soffan hela dagarna. Upptäckte där i mot idag att det kryper in myror i genom dörren!!! Inget jag gillar!!!!! Så nu blev det att felanmäla och jag har absolut igen lust att ha folk springandes här idag.... Men vad ska man göra....

Nu ska jag fortsätta se lite tv!

Lycka och glädje när livet är på rätt väg! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar