måndag 2 maj 2016

Valborg!

Lördagen började inte bra... Efter att haft några bra dagar så blev de ingen bra dag i lördags. Allt kom upp... Inte ens en tablett ville stanna... Efter mycket om och men fick jag ner en banan. Sen när vi kom till mina föräldrar fick jag ner en tablett och sakta men säkert började jag må bättre. Men de var inte smärtfritt och maten hade jag svårt att behålla ändå. Men den fick stannat nere. Men förutom mitt mående så var det en trevlig och mysig valborg hos mina föräldrar! Tack ska ni ha!

Igår var jag totalt slut... Tog en tablett tidigt då jag kände i hela kroppen att jag inte skulle få behålla mycket annars. Fick i mig ganska mycket (jämfört med lördagen) men var så trött så de blev vila hela dagen.

Idag lyser solen ute och jag har ingen lust att ta mig ut. Kanske om jag hade haft trädgård men inte här mitt i stan... Fick en tid till Wallmarks i kväll för att sätta nålar för illamåendet så de är ju bra. Hoppas de lägger sig snart. Mitt läkarintyg går ut på söndag och jag vet inte om jag ska försöka ta mig till jobbet på måndag och hoppas de går bra. Eller ringa och be om mer sjukskrivning. Känner mig jätte kluven hur jag ska göra...

När drömmar slår in <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar