lördag 14 maj 2016

v.13!!

Äntligen går vi in i vecka 13!!! Känns skönt att kommit så långt och att de värsta risk veckorna är över! Vi satt och läste om v.13 på appen som jag använder och där står det att de flesta nu har slutat må illa och har börjat må bra. Samtidigt sitter jag och håller på att kräkas, vilket sambon tyckte var jätte kul. Men som syrran skrev till mig, jag har ju hela vecka 13 på mig att må bättre! Ja, vi får se hur de går!

De stramar då och då har sig i magen och i mellan åt gör det ont i äggstockarna. Allt detta skrämmer livet ur och mig jag är så rädd något är fel. Samtidigt vet jag ju att det ska flyttas rundor och växa där inne. Men man blir ju så orolig!

Mage har jag ingen än... Jag vill ha bebis mage nu!!! Kan känna att magen är spänd och att de är typ "i vägen" (ingen aning hur jag ska förklara de) när jag ligger och villar på soffan har benen ihop dragna. Den flyttar sig liksom inte bara längre. Ja, ingen aning om de var någon som förstod detta men men!

I kväll ska vi till ett par vänner och se eurovision song contest, vi får väl se hur de går efter som jag mår hemskt illa idag. Men jag har varnat dem att jag kräks en hel del....

Nu ska jag se om jag kan komma på något att äta då jag är sjukt hungrig. Fick knappt ner något igår då jag hade sån huvudvärk att mitt illa mående bara blev värre och värre... Sen måste jag göra klart inbjudningskorten till min fest som skulle ha varit postade...

Puss, älskade bebis <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar