söndag 8 december 2013

Andra advent!

Kort beskrivning hur det löste sig igår. När den ena gruppmedlemen kom blev hon ganska arg. Hon är nyopererad i knäet, hennes man kom hem 0800 på morgonen efter att suttit fast i snön under natten, men han körde henne till oss ändå för att vi skulle kunna plugga och de bor en bit här i från. De gav sig ut på glas hal väg för att kunna kämpa med det sista med arbetet! Tror mig när jag säger att hon var arg när hon insåg att bara jag tänkt komma... Efter ett argt medelande på fb från henne dök där i mot en till upp. Vi gjorde vad vi kunde och diskuterade en del, men svårt när inte alla är på plats...  svårt att bestämma hur allt ska flytta på om folk inte kommer...

Jag har redovisat inför min soffa idag... tur den inte svara då allt bara grötar sig och jag är trött på mig själv och så många gånger har jag inte försökt! Ska gå igenom det en gång till sen och en gång för min pojkvän när han dyker upp i kväll/natt efter jobb. Sen får det gå som det går i morgon. Hatar verkligen att redovisa... hatar när alla tittar på en och tappar gärna hälften av texten då jag är så fokuserad på att det ska ta slut... Men som sagt det värsta som kan hända är ju att det går åt helvete! Så då är där ju inget att oroa sig för. Eller hur! Jag håller tummarna att vi blir godkända så att vi kan ta examen på torsdag och sen slippa denna underbara skola!...


Glad andra advent!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar