tisdag 3 december 2013

Teardrops

Vissa stunder är det svårare än andra...
Smärtan är svår att förklara och känslan som bara växer att något börjar bli riktigt fel... Det är långt till vi får en tid... Men de senaste två veckorna har det blivet värre i vissa lägen... och jag får nog börja inse att visa saker kommer få vänta tills vi har fått hjälp... Problemet är att jag kan känna att det är något fel och det har känts vid två tillfällen riktigt mycket... Oron finns där samtidigt som jag har get upp att vara orolig för det tjänar inget till... Men snälla låt mig få en tid snart, jag är trött på ovisheten, inte bara när det gäller barn utan även vad det är som gör så ont och känns i bland som om det bara blir större och större... Kanske inte är något där, men något är det som gör ont som FAN i mellan åt... Jag hoppas innerligt att det inte är något farligt utan bara något som enkelt gåt att fixa...


My eyes have become to a waterfall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar