torsdag 12 december 2013

Uppdatering!

Idag är det examen!!! Helt underbart att efter idag är jag klar!!! Kommer skriva mer när jag kommer hem!

Nu en uppdatering från de gångna dagarna!

Måndag!
Sista dagen i skolan och det var redovisning av examensarbetet. I det stora hela gick det bra, men när läraren (även vår handledare under arbetet) ställde en fråga höll jag på att explodera! Han hade sagt vi skulle ha det skrivet under den rubriken och nu satt han och sa att det var väldigt fel och mycket mer!? jag kokade men valde att hålla tyst och de andra löste det bra. Även en annan fråga han ställde gjorde mig arg! Han har varit vår handledare och han hade kunnat klämt ur sig det tidigare att vi missat en sak. Men nä måste ju göra det nu under redovisningen! Efter vi förklarat verkade han någorlunda nöjd! Men jag kokade som ett åskmoln, när vi var klara! Men vi verkar ha klarat det för han har inte sagt något mer om det!

Tisdag!

Morgonen började lite oroligt då det var sista dagen att lämna in betygen från praktiken och mina verkade inte ha kommit in. Efter en massa mejl så kom betygen in och jag kunde andas ut! Sen körde min pojkvän och jag och lämnade in min dator jag köpte i somras som inte fungerar som den ska... Hittar de inte felet är det jag som ska betala 800kr.... hoppas det hittar det! men med min vanliga tur gör de säker inte det! Men återstår att se!
Sen blev det en mysig dag på stan med lunch och sista julklapps handlingen. Försökte även hitta något för mig att ha på mig till examen, men det gick mindre bra. Började få väldigt ont i mitt knä, eller rättare sagt baksidan av knäet. Så slutade med att jag haltade fram, men det gick det med. Dagen avslutades sedan med en trevlig film och god mat! Det blev en riktig härlig mysdag!

Onsdag!

Mitt ben gjorde fortfarande ont och dagen bestod av att halta fram... min pojkväns pappa var här och hämtade vår stora byrå som jag tagit ner för att köra den till tippen. Vi fick inte in den i vår bil så han kom och hämtade det till oss. Släpade ner alla delar innan han kom och kan nog inte tycka att det hjälpte knäet direkt... Men men.. Blev sen en dag med att ta det lugnt och vila benet.


Torsdag

Då var vi framme till idag då! Mitt knä gör fortfarande ont och de blir att halta sig fram idag med, min pojkvän tror jag har skadat menisken, men det har jag bestämt att jag inte har! Kan inte komma på något jag gjort för att få ont. Hade ont för några veckor sen med men då försvann det så fort jag vilade eller när jag sov. Sen när jag varit hemma efter praktiken har jag inte känt av det alls, men nu när vi gått på stan var det tillbaka värre än innan. Säkert bara sträckt en muskel eller något, har det inte lagt sig till måndag har jag lovat min pojkvän att ringa läkaren..
Men nu ska jag göra mig klara för att ta examen! Sen är jag klar!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar