tisdag 13 januari 2015

Livet!

Vet inte riktigt var jag ska börja. I ena stunden känns allt okej för att jag i nästa vill stört gråta. Ska försöka se framåt men allt känns så ovisst i framtiden. Jobb, utbildning, Barn och allt sånt. Inget verkar bli som jag hoppas... så ska försöka intala mig att leva lite i nuet och inte bara stanna upp och vänta på framtiden som jag känner att jag gör. Har börjat stänga ute känslorna och allt som har med Barnlöshet att göra igen... Vet inte hur jag ska ta mig igenom vardagen annars. Vet att den ligger och stör mig ändå, absolut på kvällarna eftersom jag inte kan sova hur trött jag än är.. Sen känns det att jag är tillbaka på jobbet igen... Kort sagt så känns inte allt så bra där. Men ska göra vad jag kan för att fixa det ändå... Just nu känner jag bara en sak med säkerhet och det är att det kommer bli en tuff vår!


ps, älskar boxningssäcken, måste bara skaffa vikter på ställningen så att den inte flyttar sig när man slår på den. De i våningarna under oss måste tro vi river lägenheten i lite då och då! ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar