lördag 3 januari 2015

Skrapning...

Igår var det dags för skrapning... Allt gick bra och jag hade inte så ont efteråt. Idag känner jag nästan inget alls. Känns väldigt skönt att få det gjort... När jag vakande upp ur narkosen så upptäckte jag att det rann tårar ner för min kind. Vakande ju till och somnade om ett par gånger innan jag var hel vaken. Men där i mellan åkte det tårar ner för min kind. Det var en lättnad och en sorg samtidigt. Det var skönt att ha det gjort och få gå vidare, samtidigt var det en sorg med allt som hänt. Det känns bra att ha detta gjort så jag slipper oroa mig hela tiden och det känns skönt att kunna gå vidare. Det är inte lätt det här och jag kan utan problem säga att min jul blev allt annat än jag tänkt. Att jag skulle fått tvillingar har inte riktigt sjunkit in än. Två underbara barn som jag har förlorat. De kommer för alltid vara i mitt hjärta<3 Jag målar knappt naglarna längre, men då jag blev bort bjuden i kväll så kände jag för att vara lite fin. Så målat naglarna röda och på den ena tummen lyckades jag göra två silver hjärtan<3 Min/våra tvillingar som vi aldrig fick se kommer alltid ha en plats i mitt hjärta <3

Men så klart när de kommer till läkare och mig är det ju alltid något som inte stämmer.... De som skickat mig vidare hade inte skrivet vilken tid jag fått, så de var bara ren tur att narkosläkaren fick för sig att gå och kolla i väntrummet. Annars hade vi kunnat sitta där länge... Så fick vänta i ca 1½ timme för att komma in eftersom de var en annan operation just då. Men det gjorde inget, läkarna var väldigt trevliga och det ska de ha stort beröm för! De som skickat mig vidare hade inte heller skickat med hälsopappret jag fyllt i så fick fylla i de på nytt. Men de gjorde inget, allt gick bra i alla fall och jag blev skrapad utan problem.


Älskade tvillingar, tänker på er <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar