fredag 9 januari 2015

Tillbaka till verkligheten

Då har man börjat jobba igen. Gått bra på jobbet, vi började med ommöblering av lite väl tunga möbler. Men bra blev det! Där i mot vill inte huvudärken släppa som jag har haft ett tag nu och i onsdags när jag kom hem hade jag så ont att jag inte ens lyckades äta. Höll på att kräkas så la mig på soffan och lyckades sov i ca 2½ timme... Fick sen i mig lite mat och sen kunde jag inte somna igen... la vaken halva natten. Hade väldans ont i huvudet igår med men var i alla fall inte soffliggandes när jag kom hem. Idag har det varit lite bättre och jag kan röra mig utan att det dundrar till hela tiden. Är spänd i axlarna och det strålar upp mot huvudet. Antar att det är allt som hänt över jul och nyår som har gjort mig spänd och nu när jag slappnat av lite så får jag mega huvudvärk i ställt. Hoppas de lättar eller helst släpper snart!!

För övrigt har jag svårt att sova om nätterna och somnar ca 02:30 men igår somnade jag 00:30, första natten på ett tag! Skönt! Hoppas de fixar sig snart så jag får sova ordentligt!

Idag fick vi hem vår nya diskmaskin! Älskar den! Vi fick även hem vår boxningssäck med ställning! Den kommer ta halva kontoret men jag tror den är bra för oss! Ska sätta upp den i morgon! Får se hur den blir då! Men nu ska jag äta popcorn och se film! Berättar mer när jag har tid!

Fredags mys till er alla!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar