lördag 31 januari 2015

Fb...

Visste att det var en bra anledning att inte ha FB just nu... Såg idag att en på min FB har fått tvillingar förra året. Kändes lite eftersom jag tydligen ska ha väntat tvillingar... Sen är en gammal klasskompis gravid med sitt andra barn... och här sitter jag utan barn och hoppas min mens ska komma så jag kan få börja med nästa IVF om en månad!
Det enda positiva är att det inte kändes lika hårt som jag trodde det skulle göra. Vet inte om det är för att jag knappt känner den ena människan och den andra är jag inte så glad för. Eller om jag är för avtrubbad känslomässigt just nu för att känna så mycket. Men vem vet, det kanske kommer sen!

Nu ska jag hämta en cola och två Alvedon då jag börjar få en huvudvärk som heter duga! Måste verkligen dra ner på mitt cola drickande! Men just nu är det min avstressning från allt! Men kroppen mår inte bra av det och jag tror jag har lyckats irritera min magsyra för jag mår små illa hela tiden... Jag har ju magbrock och de rekommenderade inte att dricka cola då precis!

Life's a struggle, so keep on fighting <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar