onsdag 14 januari 2015

Onsdag!

Egentligen har jag tusen saker som jag vill skriva men jag hittar inte riktigt energin att göra det. Har så mycket annat som ska göras samtidigt känns det som. Så skriver lite av de jag tänkt i alla fall! Blev väldigt glad när jag kom hem idag och fått brev från chefen att jag nu är lasad och är då tillsvidare anställt i kommunen! Inte tänkt jätte mycket på det i år, men det kändes som en sådan lättnad att vara fast anställt nu. Kändes som en liten sten ramlade av mig och de kändes direkt lite lättare. Väldigt skönt!!!!!
Hade tänkt söka till förskollärare på distans till hösten, men det är inte säkert de startar. Såg att jag fått två olika svar förra året av lärare på skolan angående när kursen kanske startar. Jag har fått veta att om den startar alls så är det ht15 eller vt16. Men mina två kolleger hade fått veta vt16. så får väl vänta och se vad som händer tyvärr...
Detta  var en kortis av allt jag tänkt men ändå!


Ps! Snart är det den beräknade dagen för min syster att få barn!! Det är beräknat till slutet av januari så det är snart! Håller tummar och tår att allt går bra för er när det är dags!! Många kramar från en förväntansfull syster / blivande moster!!<3<3<3 

2 kommentarer: