fredag 2 oktober 2015

Ibland går det snabbt!

Har bestämt mig för att tatuera mig nu. Ville bara vänta och se vad de på örtmedicinerna sa så att de är okej att göra de fast man är under behandling. Så jag mejlade dem igår. Fick svar idag och han svarade så här: Visst får du det...bara den är fin!

Tyckte det svaret var lite kul. I vilket fall som helst har jag nu bokat tid! Så spännande! Ska även göra en annan samtidigt som jag villat göra länge nu! Tror jag har skrivet om de i ett inlägg för länge sen! Så nu blir det äntligen av! Det kommer upp bild när de är gjorda! Tiden får ni inte veta utan de får bli en överraskning!

Solen lyser ute och kilen kommer hem tidigare (som det ser ut nu). Känns som en bra fredag! Sen ska vi hämta en tvättmaskin som syrran är snäll och lånar ut till oss. Sen blir det förhoppningsvis hemma gjord pizza i kväll! Mums!

I morgon är de visningshus och sen bio! Vi går sällan på bio så det ska bli kul! Hoppas bara min mage är snäll med, då den inte verkar gilla de nya örterna jag kokade igår... Fast den har väl inte gillat någon av örterna jag fått!? Men snart kanske....
Sen på söndag är de ytterligare en husvisning och sen är de tacomys med familjen hos mamma och pappa. Synd min ena bror och hans flickvän inte kan komma, men jag förstår de. De har en bra bit att köra! Men tråkigt hade varit kul att träffa de och vi hade varit hela familjen samlad! De blir sällan vi får i hopp alla samtidigt tyvärr....


Önskar alla en trevlig helg!

Till alla kämpare! 

Ni är guld värda! Många kramar! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar