fredag 30 oktober 2015

Inget internet

De är svårt att uppdatera utan internet. Men just nu är jag hos mina föräldrar så passar på att använda deras! Tänkte ger er en snabb uppdatering sen sista inlägget.


  • Chefen ringde tillbaka på fredagen och då hördes hon gladare. Tror hon blev lite förvånad av min fråga om att bli förflyttad. Jag hade mejlat henne på måndags kvällen sen för att förklara, för kändes som de behövdes. Och nu när hon ringde så hördes det bättre.
  • Jag ska börja dreja nästa vecka på en kort kurs på 6 veckor. Men det låter kanske lagom för att se om jag vill fortsätta med det. 
  • Kuratorn och läkaren är överens om att jag inte borde gå tillbaka och jobba med barn just nu. Så en omplacering är det bästa. Tycker detta känns bra, för jag tror inte det kommer fungera att jag börjar jobba med barn igen just nu. Även om jag saknar det. Ska boka tid till läkaren nästa vecka så vi kan diskutera hur jag ska göra. Vet ju inte ens om det går att omplacera mig, på chefen verkar det som det inte går. Så vi får se, blir säkert möte med försäkringskassan, chefen, läkaren och kanske kuratorn.  Men det tar vi nästa vecka. 
  • I söndags träffade jag kusinens lilla son, i måndags träffade jag syrrans son och i tisdags träffade jag kusinens son igen. Det gick ganska bra, mådde inte så dåligt de dagarna. Men de fick jag igen under onsdagen. För då var jag trött, hängig och psykiskt utmattad. Ville bara sitta i soffan och må dåligt. sammanlagt på tre dagar kanske jag träffade dem 6 timmar.. ett barn i taget... sen var hela onsdagen dålig... Tänk då 19 barn om dagen (min avdelning, sen träffar man alla andra barn från de andra avdelningarna med under dagen) som ska ha min uppmärksamhet i 8 timmar. Detta är dömt att misslyckas.... 
  • I lördags var vi bjudna på födelsedags kalas med kaffe och kaka. Jag hade inte ätit lunch för vi hade inte så mycket tid innan vi skulle vara på kalaset. Tänkte först handla pommes frites på max på Emporia, men där var enormt mycket folk och jag fick nästan panik så bestämde att vi körde där ifrån. Så killen fick äta på subway så tänkte jag att jag får äta några kakor sen.... När vi sen knackar på till kalaset, så blir han som håller i det väldigt paff att vi ska komma. Jag hade tryckt i att vi kom på FB och därför svarade vi inte på sms. Men hade hade inte kollat vem som tryckt i utan bara hur många som kom... Så det fanns inga kakor till mig... Var faktiskt väldigt besviken.... Men de bad så hemskt mycket om ursäkt...
  • Min böcker jag skickade in till ett förlag har jag fått svar på. De tänker inte ge ut dem. Var inte förvånad, men de var värt ett försök!
  • Jag måste sluta säga att jag ska vara nyttig för de håller inte. Tror jag ska använda mig av att jag ska vara nyttigare i stället. För när jag förbjuder det så äter jag det mer... Så nä jag har inte ätit så bra som jag skulle och choklad har det blivit en del. Men de är i alla fall på rätt väg! 
  • Nu ska jag gå och skriva några Cv till några jobb jag hittat! 
Höres när jag har internet igen!


My dream....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar