onsdag 7 oktober 2015

Sjuk

Har fått mer ont i mina handleder på senare tid. Har haft ont från och till i flera år, men nu har de börjat göra ont mer. Kan de ha med endon att göra? Eller jag kanske bara har dåliga handleder. I vilket fall som helst så hade jag himla ont i de igår, försökte slå hål på papper med en hålslagare och de var inte lätt.... Sen började det göra mer ont och sprida sig till armarna och ner i fingrarna... sen började jag få ont i lederna vid fötterna... Då insåg jag att jag nog började få feber... Hatar feber... Har det väldigt sällan, men gillar det inte... Men jo då hade 37,3 vilket är början på feber för mig. Till slut gjorde hela kroppen ont och alla leder... Steg sen till 38,5 kl 2 i natt... Hade svårt att sova och vakande hela tiden. Fick snällt ställa in mötet hos Wallmarks idag... Fick även ringt och avbokat min kurator tid i morgon. För även om febern är mellan 37 och 37,5 sen jag gick upp så har jag väldigt inte i kroppen och lederna. Tänker inte köra i 45 min och känna så här. Till sist tog jag Alvedon eftersom jag började få en hemsk huvudvärk, tänkte att det hjälpte mot febern och ledvärken med. Men nä... Huvudvärken är bättre, febern håller sig på 37,1 och mina leder gör fortfarande ont... Tack för den!

Killen ska fiska i helgen och blev lagom glad att jag blev sjuk för jag har blivit sjuk var gång innan han ska fiska och sen har han varit sjuk under fisket för jag har smittat han.. Hoppas han slipper bli sjuk denna gången! 
Jag skulle ha gäster hela helgen så jag hoppas verkligen att jag mår bra till fredag! 

Sms:ade en kollega som bytt jobb och frågade hur de var med henne. Hon ringde upp och vi talade en stund. Kul att höra hur de var med henne! 

Nu ska jag återgå till att se film... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar