söndag 18 oktober 2015

Inget internet/omplacering

Har en hel del att skriva men då vi (jag) använt upp internet för denna månaden så kan jag inte gå in och blogga så mycket. Lite kort så har jag pratat med kuratorn och hon är tveksam om jag är redo att arbeta med barn snart. De är jag med... Så ska ha tele samtal med min läkare i morgon för att diskutera detta och om det kanske är så att jag borde be om omplacering till ett annat arbete i kummunen. Får se vad han säger och sen får jag väl ringa min chef... Tycker detta är ett väldigt jobbigt beslut att ta då jag älskar mitt jobb och trivs med det.(självklart är det stressigt och tungt och allt sånt, men de är jag) Men jag klarar inte av kontakten med barn just nu... Så känns som jag måste välja mellan att trivas på jobb men må väldigt dåligt av det och må dåligt hemma hela tiden. Eller halv trivas på jobbet men må bra hemma... Tycker de är jätte jobbigt... Men risken är att jag blir sjukskriven igen om jag inte försöker byta jobb... Usch jobbigt... Kanske inte ens finns möjlighet att byta i kummunen så jag måste börja jobba med barn igen... Jag har ingen aning... Mår skit över detta men hoppas få någon klarhet i det i morgon. Nu börjar jag få ont i tummarn av att skriva på mobilen!
Hoppas på att uppdatera snart!

Forever <3<3<3

2 kommentarer:

  1. Kom hit och använd vårt nät en dag/kv.
    Love you <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack de gör jag gärna! :)
      Love you to <3

      Radera